- Bara att stå ut

Blivit världssämst på att uppdatera, men det får ni stå ut med ett tag tills jag har fått tillbaka skrivlusten. Just för tillfället så känner jag mig bara dum, skulle ringa (höra av mig) till Axa men glömde bort det och sen helt plötsligt så var klockan kvart  i elva. Antagligen så är hon vaken men det är knappt jag. Är galet trött så orkar inte prata i telefonen nu så får ringa i morgon istället och be om förlåtelse.

Imorgon så kommer Mandy hit, ska hjälpa henne med håret sen så tvingade jag Gabbe att ge henne ett lager med smink:) snäll jag!! Mycket som händer och sker i morgon, mycket man ska hinna med. Ska gå och lägga mig så jag hinner med allt. Börja dagen med en dusch låter fantastiskt. Eller inte, det är bland det värsta jag vet att duscha direkt på morgonen men orkar inte duscha nu så det lär bli så..

 

Har lösnaglar på mig så går i ungefär 0,5 kilometer om dagen att skriva, sjukt sakta. Vågar inte för då bryter jag väl av dom. haha

Äsch hörs i morgon istället, ska försöka uppdatera bättre då!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback