- det kallas väl skavsår?

hade inte räknat med att det skulle ta så lång tid som det tog. Men det gör absolut ingenting. Har i alla fall blonderat håret igen och nu är jag blond på riktigt.. igen! Fast det är bara att fortsätta kämpa så att det blir riktigt blont så som jag vill ha det!

Har fått "skavsår" under näsan av att jag snytit mig för mycket, riktigt jobbigt. Så hoppas på att jag ska bli frisk så jag slipper allt det här snart. Egentligen borde jag väl ligga hemma och vila hela helgen medan jag är ledig. Men nej! istället så har jag allt annat för mig. Fast idag har det varit ganska lugnt. Men i morgon blir det Valbo och så hoppas jag på att jag ska vara klar med alla julklappar innan morgondagen är slut. Har fått en till färdig idag i alla fall, tack Axa för det!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback