- Fläskfilé och Falk

Åkte en sväng till Farmor för att visa hur hennes mobiltelefon fungerade. Eftersom att hon fick sin första mobiltelefon igår så kunde hon ju inte ens grunderna, men tror hon förstod det viktigaste när jag åkte därifrån i alla fall. (Tänkte lägg upp bild, men det går inte..) Är i alla fall en Doro en sånn där mobil utan några som helst funktioner på i stort sett, går att ringa till och från och det är huvudsaken:)

Nu ska jag alldeles strax åka till Ullfors (Axa och Tobbe..) äta fläskfilé som jag har beställt medan dom antagligen äter pizza och så ska vi kolla på Johan Falk, tredje filmen.

Klicka här!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback