- Garderobsrensning.

Nu har jag städat hela rummet, känner mig riktigt duktig. Har till och med plockat upp allting som var i påsar från olika gånger jag har shoppat och från Ullared och lagt det där det ska vara, vikas, hänga på galge, i lådor, på hyllan osv. Riktigt stolt.
Har även tagit fram julstjärnan och alla jultomtar som jag har; är inte så många, typ sex stycken. Men tycker inte om små tomtar och julgrejor ser så rörigt ut med sånna tycker jag. Eller på endel ställen passar det jättebra men inte i mitt rum då jag redan har miljontals med grejer. Istället så har jag större tomtar och snögubbar som jag placerar ut:)

Kom på att jag måste skaffa en till garderob, fast det kommer jag på varje gång jag städar och plockar/hänger in i garderoberna jag redan har. Men problemet är att jag inte får plats. Men snart är jag tvungen i alla fall så då får jag greja till det med resten av "möblemanget" så att jag får plats. Mamma tycker att jag ska rensa och kasta/ge bort typ allt jag har som hon anser att jag aldrig använder . Men det tycker inte jag, har rensat så gått det går, blev ett par, typ 5 tröjor kanske och ett par leggings mindre. Resten använder jag men kanske inte så väldigt ofta.
Men kläder som jag använt det senaste året kan jag ju inte bara kasta bara för att, kanske får för mig att använda det igen.

Äsch nu ska jag duscha.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback