- God natt!

Lägga mig, fatta skönt. Helt slut i benen fast jag inte gjort mycket annat än suttit på hela dagen, eller i alla fall 75 % av dagen har jag suttit. Haha
Har i alla fall blivit blondare nu igen, blir mer och mer nöjd för varje gång. snart är det så blont som jag vill ha det och sen blir det löshår, har kommit på att det är mycket finare med löshår på blont hår än mörkt. I alla fall på mig.
Så nu har jag en helt ledig dag i morgon istället, ska bara städa litegrann åt mamma som jag inte hann/orkade med idag. Men sen pratade Camilla om att åka och köpa julklappar eller nått så får se vad som blir med den saken. Har ju egentligen köpt klart allting, men hittar jag något så kan jag ju inte låta bli; typiskt mig :)

God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback