- Helt okej dag :)

Inte förän nu är dagen slut. Men har varit en helt okej julafton. Jag har en tendens att alltid klaga på allting och speciellt på julafton(en?) men inte i år. Är helt nöjd. Nästan hela släkten samlad, mysigt att bara sitta och prata och ha det bra!

Fick mest pengar, men det är alltid bra. Då får man ju köpa vad man vill och jag har ju en tendens att köpa allt jag vill ha i stort sett så. Det kommer att gå åt, det kan jag lova.

Imorgon är det mycket som ska göras. Har säkert lovat mer än vad jag kommer ihåg, känns så för tillfället i alla fall - att jag glömt något/någon alltså. Men ska i alla fall flytta om lite i alla garderober vi har så att jag får en till . Behöver ju det så!
Sen ska jag till Farmor och hjälpa henne med hennes mobiltelefon hon fick i julklapp.

Men nu ska jag röka sen ska jag gå och lägga mig. Ska passa på att ta vara på tiden då jag är ledig :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback