- I'm back...

Nu är jag tillbaka (sen några timmar.) men har spelat spel; med andra ord (som jag köpte idag.) med Rasmus, Angelica och Gabbe riktigt skojigt!
Blev även ett par byxor, en skjorta och en tröja. Ingenting speciellt till nyår och det stör mig att jag inte hittade någonting så får gå igenom garderoben ordentligt och checka om jag hittar något fint som jag kan ha!

Köpte även min efterlängtade skor, med skyhög klack, kommer antagligen typ aldrig använda dom precis som vanligt, men ha det ska jag! haha

 

Mandy var även hit och lånade Oc-boxarna (ettan och tvåan.) och så fick jag en julklapp. En parfrymlåda; Mexx luktar skitgott, tack så mycket!

 


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback