- Inte som planerna var

God morgon. Fryser om fötterna, kallt på både inomhus och utomhus så vet inte riktigt vart man ska vara. Ska duscha snart, planerna var att duscha för en timme sen när jag vaknade men det fanns inget varmvatten och då hade jag fryst ihjäl istället så det är bara att le, vara glad och vänta.
Under tiden ska jag tvätta lite kläder, äta frukost och städa litegrann. Bara jag som tycker det är onödigt att storstäda innan det kommer folk (?) okej att man plockar undan och dammsuger men det lär ju vara bättre att städa ordentligt efteråt istället. Men mamma tycker absolut inte som jag tycker så det är bara att ligga i. Städa städa städa!

Nu är det frukost tror jag!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback