- Jag är värdelös !!

Fastnade vid datorn för ovanlighetens skull! Ska väl ut och röka för att sedan duscha och efter det så har jag planer på att inte göra något alls :)

Kopplade inte tv-spelet till slut, när Rasmus kommit med alla grejer som fattades för att jag skulle få det att fungera. Så blev till att spela en timme, helt utan framgång då jag är helt värdelös på spel då man ska ut på äventyr och göra massa uppdrag och grejer. Tror till och med att det var ett barnspel, då dom pratade överdrivet "förklarande" om hur man skulle göra. Men det var ju bra, även fast det inte gick så himla bra för mig med den hjälpen. Men får väl försöka fixa till det där nån dag framöver. Just nu vill jag ha nya SuperMario och hoppas på att det är bra och roligt och att jag fattar något.

Men nu ska jag röka.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback