- Julkalendern

Har varit hemma i ungefär två timmar. Blev ett tidigt slut på arbetsdagen, vilket uppskattas extremt mycket då jag var/är trött och har huvudvärk. Hoppas på att den har gått över till i morgon då det är en heldag som gäller på arbetsfronten!!

Ska gå och lägga mig och kolla på Mysteriet på Greveholm var ju typ tio år sedan man såg det. Och nu har ju Axa gått och blivit som besatt av gamla julkalendrar så det är ju bara att låna ut av henne och friska upp minnet lite. Men kanske inte att det är lika bra idag som jag tyckte det var när jag var 10, 11 år nånting. Men hoppas, för om jag minns rätt så tyckte jag att det var skitbra då:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback