- Julklappar (?) check!!

Blev en tur till Valbo med kusin (Ronja.) idag. Riktigt trevligt. Blev klar med alla julklappar utom en. Men det lär ju hinna ordna sig. Kom även på sen att mamma fyller år på fredag. Eller klart att jag vetat om det men har bara inte tänkt på att man borde ge en present också :) haha
Så det får jag fixa på tisdag eller nått när jag är ledig, för resten av veckan jobbar jag och då hinner jag inte med det.

Börjar känna mig lite bättre med förkylningen, har bara ont i huvudet nu. Egentligen så borde jag väl ligga hemma och vila en eller två dagar till, men det går inte för jag måste jobba.

Men nu ska jag plocka undan lite i rummet och starta en maskin med tvätt...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: ronja

alltid trevligt med mig :D haha


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback