- Kunde ha gått bättre!

Jag var på dåligt humör när jag kom hem från jobbet på grund av att det har varit en sådan extremt jävla seg dag och det har inte hänt ett skit. Läst tidningen/-arna om och om igen! Och det blev ju inte bättre av att datan hakade upp sig när jag hade skrivit ett inlägg här för att avreagera mig. NEJ!!

Vet inte vad jag ska göra, om jag ska fortsätta spela mahjong på datan eller om jag ska gå och lägga mig i sängen med Ben&Jerry och kolla på One tree hill. Tror jag gör båda alternativen. Usch vilken tråkig dag, och fan vad jag är på dåligt humör. Irriterande!

Uppsala i morgon, hoppas att den dagen är bättre. Hade fått mejl från
Halens idag i alla fall om att kläderna och grejerna jag beställde ska komma om tio till tolv dagar. Och jag blir galen om dom inte gör det, för jag vill ha dom innan julafton.

Nyårsafton är räddad i alla fall får se om det blir som jag vill och tänker planera nu då! Och den planeringen innehåller inte att jag ska sova på tolvslaget som jag hade planerat sedan innan..


Evelyn & Mandy! Från nyårsafton 2008/2009. söta dom är :)


LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback