- Letar man fel så hittar man fel!

Som jag skrev i morse så lånade mamma min bil eller jag sa åt henne att ta den för att hon skulle tanka den. Men i alla fall så letar hon fel, och såklart så hittar hon fel. Inte för att det var ett så extremt dyrt problem men irriterande ändå.
Men jag lär ju vara ganska bra jag med som inte ens har märkt att jag inte har någon värme i bilen haha. så det kanske var bra att mamma lånade den och märkte att det enda som fungerar med värme i bilen är stolarna. För där blir det sjukt varmt istället, men har lixom inte ens tänkt på att jag håller på att frysa fingrarna av mig varje gång jag åker.. men men nu ska det ändras. Får grejerna nästa vecka nångång (senast julafton i alla fall..) sen efter det så blir det en tripp till min vän Tobias som får hjälpa mig:)

Nu är det rökpaus sen är det fortsättning på Mysteriet på greveholm.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback