- Mest bara arbete!

Blev en sen kväll, då jag åkte till släkten och överlämnade en julklapp, fast den var till hunden.

Har inte hänt mycket idag, trodde det skulle bli segaste dagen på flera år på jobbet men ack så fel jag hade (haha) var lite ströfolk hela tiden, så man hade något att göra i stort sett hela dagen och därmed gick tiden en aning fortare för helt plötsligt så var klockan kvart i sju . Blev helt lycklig när jag kollade på klockan och jag bara hade cirkus en timme kvar att jobba och inte tre timmar kvar som jag trodde innan jag såg klockan.

I morgon är det arbete som gäller igen, men efter det så är jag långledig. Jobbar inte förän på Tisdag nästa veckan efter det. Mest ledighet för min del nu känns det som. Fast jag klagar inte är så himla glad att få vara ledig alla sånna här dagar. Har bara två dagar kvar att jobba i år; i morgon och på tisdag :)

Helt meningslöst inlägg, men det kom av bara farten och nu ska jag gå och lägga mig :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback