- Mysig fredag :)

Oj, trodde att klockan var typ kvart i tolv men den var visst tio i ett. Tur att man är ledig i morgon i alla fall, ska bli så skönt att få sova . Även fast jag har endel att stå i i morgon med; som vanligt när jag är ledig. Fast känns ändå skönt att få göra allt i sin egen takt!!

 

Hade som sagt lilla julafton hos Axa och Tobbe, jättemysigt. Spelade julklappsspelet då jag vann/fick ljuslyktor eller inte lyktor men typ ljusstakar. eller äsch vet inte vad det kallas men typ glas med ljus i; små söta. Har inte öppnat alla för risken att slå sönder dom på vägen hem eller nått. Men ska ta och öppna och kolla alla i morgon. Fick även två trisslotter varav en som jag vann femtio kronor på inte illa! (Lägger upp bilder på de mesta som alla fick imorgon orkar inte med det nu!

 

Sen blev det lite spelspelande^^ och mackor med julskinka (hur gott som helst!!) och massa prat. Helt underbart! I riktig julklapp eller vad man ska kalla det så fick jag en parfym med bodylotion och duschcreme (tror det var sånna, en presentask i alla fall.) Naomi Campbell (tror även att det var hennes parfym har minnessvacka för tillfället...) av Ronja, av Tobbe fick jag rosa fluffiga tärningar att ha i bilen. haha matchar (stavas?) perfekt med min rosa rattmuff, problemet är bara att det skär sig med färgen på bilen tur att jag inte hänger upp mig så extremt mycket på sånna saker... Av Malin och Axa fick jag presentkort på Skopunkten, skor är ju aldrig fel! Tack så jättemycket för alla klappar och för en helmysig kväll!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback