- Nu ringde det!

Nu ringde Axa, trevligt att hon gjorde det. Inget illa menat men jag har väntat och väntat hela dagen. Har lixom inte kommit på något att göra heller så det har bara blivit till att sitta vid datan och tv:n och väntat hela dagen. Haha
Blev så pass sent så jag blev utan middag också, då vi var bortbjudna på mat vid sex och det hinner jag inte till så får försöka fixa något på egen hand men vet inte riktigt vad. Och jag har ju en tendens att strunta i det i alla fall men men det märks senare när jag håller på att dö av hunger.

Blir även Bingolotto, var några veckor sen sist. Och tycker att det är dax för mig att vinna nu. Känner att jag behöver det, typ en resa till något varmt och härligt land, eller en miljon eller så, skulle ju inte sitta fel! haha

Men men hörs senare.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback