-Oboý duger inte!

Det slutar aldrig snöar, vilket menar att jag fortfarande sitter inne och tycker synd om mig själv. Har gått så långt nu att jag har börjat städa. men det är ytterst lite!! Ringde även till kusin (Rasmus.) och sa åt han att komma hit med mina grejer till Nintendo Wii:et då det har varit hos honom i flera månader och nu när jag skulle ta hem det så var inte alla grejer med så gick inte att koppla in det eftersom att det fattades sladdar och lite grejer. Men men det skulle han ordna och komma hit med dom senare så får hoppas på att han håller det också :)

Ska väl börja med middagen snart också, men vet inte vad jag ska göra. Själv är jag mest sugen på obo´y men det lär ju bli ett jävla liv om mamma och pappa kommer och ska ha middag och jag har dukat fram typ mackor och oboý . haha

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback