- Ovanligt, nej!!!

Hemkommen, åkte till Camilla för att få tiden att gå plus att jag inte träffat henne sen förra veckan tror jag! Sa redan i telefon att jag vägrade titta på film/tv för då tyckte jag att jag lika gärna kunde vara hemma och kolla på idol-final. Ja! Snäll som jag är så struntade jag i idol för hennes skull.
Satt mig i bilen och åkte dit och vad hände? Blev en sväng till Tierp för att hämta mat (Pizza och Kebab, för kinarestaurangen hade tydligen stängt 45 minuter tidigare, minst!) och hyra film. Vi kollar alltid, alltid, alltid på film, har nog ingenting annat gemensamt än att kolla på film (och att röka...).Blev i alla fall Johan Falk - gruppen för särskild insats (eller något sånt, den första Johan Falk-filmen av dom nyutkomna var det i alla fall..) ska inte klaga för den var faktiskt bra, men det är ju ändå fredag..

 

...eller var, nu är det lördag och jag ska gå och lägga mig! GOD NATT

 

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback