- Röda fläckar

Hemma, blev ingen blondering av håret idag då Axa hade huvudvärk. Men men blev Bingolotto och "hämt-mat", Fläskfilé för mig och pizza för dom. Riktigt riktigt gott var det i alla fall. Vann ingenting på bingolotto men jag var så nära på alla möjliga saker men det är ju som vanligt och det räcker ju inte med att vara när och det är ju lite tråkigt.

Har röda prickar överallt efter att Tobbe anföll mig med spritpennan, så armarna och händerna är alldeles fulla och så förgade det av sig så jag har på kläderna med. Alltid lika roligt! Men kan inte skälla på stackarn då jag och Axa ritade på honom med och duttade med duttpennan som man har till bongolotterna. haha han har det inte lätt han eller!?!

Internet är jättekonstigt idag har sett att två av inläggen jag har skrivit inte har publicerats, väldigt irriterande. När jag verkligen lägger min tid att sitta vid datorn och för en gång skull har något att skriva om så då publiceras det inte.

men nu ska jag röka sen blir det sängen och en film.. Hade ju planerat att jag skulle titta på "Solstorm" då jag inte har sett den. Men missade ju första halvtimmen så då gav jag upp den planen.

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback