- Snö, snö, snö!!

God morgon. men som vanligt så har jag varit vaken några timmar. Är ju ledig och då vaknar jag alltid tidigt, när jag för en gång skull får sova så länge jag vill.

Snöar ute och har gjort det hela natten. Hatar snö! Egentligen så är det väl inte så himla hemskt, speciellt när man är ledig och bara kan sitta och kolla ut på snön, men så blev det inte idag då jag var tvungen att ge mig ut på vägarna! Men nu är jag inomhus och där ska jag förbli resten av dagen, eller så mycket som möjligt i alla fall.

 

Men istället så har man ju så grymt tråkigt, sitter inne annars med men nu när man är som tvungen att sitta inne eller kan ju välja på att gå ut i snöstormen, men det väljer jag bort! I alla fall så känner man sig så himla inlåst och det finns ingenting att göra :/

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback