- Stressad hela dagen!

Så nu är jag tillbaka. Tror det är första gången syrran ringde mig sen hon flyttade och hon flyttade i slutet av september, tur att man är omtyckt. haha Nej men det är bara för att hon är så extremt snål (Förlåt Angelica men det är bara sanningen!!)...

Försov mig som sagt i morse, egentligen inte men vaknade inte av klockan som ringde (eller så ringde den inte jag vet inte...) vid klockan nio. Så vid tio vaknde jag och fick panik och det har jag märkt av hela dagen. Hatar att vara stressad, känner mig fortfarande stressad på grund av det och därför ska jag gå och lägga mig och kolla på sista fem minuterna av One tree hill säsong 6 (tror jag!)..

Men vi hörs i morgon (?)

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback