- Tårna håller på att dö

Tillbaka efter ett varv ute i kylan. Även fast jag hade hur mycket kläder på mig som helst så frös jag, tycker inte om att frysa, speciellt inte om fötterna/tårna... Men nu sitter jag inne hos Camilla i alla fall och för en gång skull så är det varmare inomhus än vad det är utomhus och det är ju positivt.

Camilla håller på att byta om, vi ska alldeles strax åka iväg till Gävle, Valbo för att titta om det finns något roligt. Inte för att jag är i så stort behov ut av något nu dagarna innan julafton. Ska ju tillbaka på Måndag eller nått med Syrran och Gabbe om dom har hunnit hem hit till dess. Då ska vi checka om det finns något fint till nyår. Plus att jag behöver göra en storshopping på systembolaget..

Men nu ska jag låna lite grejer så att jag kan göra mig färdig för att åka.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback