- Ullared, flashback!!

Tänkte lägga upp lite bilder från Ullared och på några av grejerna som jag köpte där.


klockan 07.30 efter ÅTTA timmars bilresa.


När vi skulle försöka få in allt i bilen och komma därifrån. Gick inte så bra men efter att vi packat om allting så gick det till slut i alla fall.


Ronja, Camilla och Katrin.


Dukar som jag köpte, tyckte dom var riktigt fina :)


Ljusstakar, skulle ge bort dom i julklapp men ångrade mig. Så nu ska jag skaffa ljus och stenar eller något och fixa till dom lite.


Tavla.. Riktigt fina, bara det att jag inte har plats med dom. Men var tvungen att köpa dom i alla fall för annars hade jag ångrat mig..


Även på Marilyn Monroe..


Och så denna köpte jag !!

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback