- Japp så är det!

Ska alldeles strax gå och lägga mig. Jobba sex timmar i morgon, skönt att jobba ett kort pass, speciellt på en fredag. Mamma fyller ju år i morgon så ska väl vara social med tjocka släkten när dom kommer hit för att tigga tårta :) haha Lyckades ju i alla fall hitta en present till slut i alla fall, efter många om och men.

Har kollat på "Mammas pojkar" och blivit irriterad för att dom valde fel. Fast dom borde väl veta bättre än mig egentligen men jag tyckte att dom valde fel. Det var inte bara en som valde fel, utan ALLA valde fel. Eller Tim, det spelade ingen roll vem han valde men dom andra då, Bobby valde ju bort Jane på grund av sin mamma. Det måste vara därför.

Äsch ska sluta haka upp mig på helt oväsentliga saken ska borsta tänderna och gå och lägga mig i stället. Kolla film .. Wallander idag, flickan som lekte med elden blev det igår! och den var värdelös, eller så hade jag för höga förväntningar, vem vet vem vet!



LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback