ändrade planer


God morgon !! Har inte blivit att jag har haft tid eller ork att skriva här . Då jag har jobbat och varit sjuk samtidigt och itne orkat mycket annat än att gå och sova när jag kommit hem . Förutom igår då, planerna var helt inställda på att jobba hela dagen och sen åka hem och kolla på melodifestivalen och sova .

Istället så åkte jag till Camilla för att kolla igenom schemat och försöka hitta en lösning på vårat problem men utan framgång får ta och fixa med det så gått det går istället . Men sen kom vi (eller egentligen så var det Camilla tror jag) på att vi skulle åka pulka. Så jag och Camilla åker bil till pulkabacken och Thomas och och Erik åker skoter och sen så var vi där halva natten . Kom hem vid halv två, sjukt trött och itne är det bättre nu !!!

Men nu ska jag titta om bdet finns något att äta till frukost .

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback