Bad hair day


Trodde att jag började bli frisk, kände mig i stort sett helt bra när vi gick runt i Uppsala idag . Men nu håller jag på att dö tror jag, huvudvärk, ont i högra örat (öroninflammation på g..) och i halsen . Ingenting har förbättrats ...

Blev i alla fall massa roliga saker idag bl.a en kolsyremaskin, värmespolar från Vidal sassoon, en armbandsklocka, "bad hair day"-mössa (alltid bra att ha) och en present till syrran, kan itne skriva här vad det är då jag fått reda på att hon brukar kolla in här då och då . Men hon fyller ju nästa lördag på alla hjärtansdag så får se om hon har kommit hem då eller hur det blir .

Nu ska jag kolla på Du är vad du äter med Sanna Bråding .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback