..Bara halsen kvar ..


God morgon !!

Vaknade för 1 ½ timme sedan, skönt att sova lite längre än till halv åtta . Ledig idag med, eller det är ju på grund av att jag är sjuk. Fast nu börjar jag bli bättre, men istället för alla andra problem jag har haft med huvudvärk, ryggont och allt annat så har jag fått sjukt ont i halsen . Men det går säkert över det med. Känner mig pigg bara av tanken att jag nästan är frisk . Så ska jobba torsdag, fredag och lördag sen ska jag vila så mycket jag hinner och kan alla dessa dagar också . Så jag blir riktigt frisk . Tur att det brukar vara ganska lugnt på jobbet den här tiden på året ...

Idag ska jag i alla fall:

  • Betala räkningar..
  • Städa, eller plocka undan på bordet i mitt rum så man ser det igen - skulle vara trevligt .
  • Kolla på OC

..Och jag börjar med OC för jag har inte vaknat riktigt ännu så det är skönt med "en lugn start på dagen".. haha..

HÖRS !!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback