Blått är inte min färg !!

Kommit hem och sitter och tänker på ala saker jag ska göra innan jag kan gå och lägga mig; tvätta en maskin, duscha, plocka undan på bordet etc etc . Men men det tar nog inte så lång tid bara jag sätter igång (fast det är ju det stora problemet.)

I morgon ska jag i alla fall följa med Axa till Gävle, hon skulle fixa en praktikplats och jag ska passa på att springa in på Make up store och köpa lite småsaker . Skulle ju ha gjort det när jag var i Uppsala i Torsdags men då var typ allting helt slutsålt och det enda dom hade kvar var i stort sett bara olika blåa nyanser på ögonskuggor . Kanske ska stänga den butiken, inte vet jag ?!?!

Men nu ska jag fixa med tvätten; HÖRS !!



((MYSIGT??!!??))

Kommentarer
Postat av: Katrin

ser kallt ut!

Hade varit mysigt om det var grönt och solsken :P

Postat av: Katrin

Haha, som du kommentera på min blogg så slog jag på stort ja:P

Tkr inte så värst bra om att köpa underkläder så då var det lika bra att köpa på sig lit när man var igång, haha :P

2009-02-10 @ 09:39:54
URL: http://katriin.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback