Blir inge bättre


Halva dagen har gått och jag blir inte bättre med min hosta . Jobb i morgon och jag bara hoppas att det ska bli bättre, eftersom att man blir så seg och inte orkar göra nånting på grund av hostan och huvudvärken . Men men jobbar måndag, onsdag, fredag och lördag så jag hinner vila upp mig efter nästan varje arbetspass så det borde fungera ändå; hoppas jag på i alla fall !!

Resten av dagen ska jag försöka att inet göra nånting och satsa på att må bättre i morgon. Åka och hälsa på Axa kanske men får se hur det blir med det . Har inget batteri just nu i alla fall så mobilen är död och jag kan inte ringa så får hålla mig vid datorn i stället :)

Men vi hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback