"Direkt hem i brevlådan"


Hemma efter jobbet, och mår inget bra. Ska gå och lägga mig alldeles strax tror jag och kolla på en film och hoppas på att jag vaknar upp imorgon och mår bra... Har mått bra hela dagen så vet inte vad som är fel egentligen .

Har fått extensions-tången idag så nu väntar jag bara på att jag ska bli ledig och att Axa ska ha tid så jag kan sätta i mitt löshår :) Är även medlem på Enjoy, då dom skickar ut en tidning med massa filmer och cd-skivor typ en gång i månaden . Så måste man avboka "månadens film" annars får man den "direkt hem i brevlådan", som dom antagligen tycker är jättebra, men det gör därimot inte jag. Eftersom att mamma har en tendens att kasta den automatiskt bara hon ser att den är med posten ungefär så idag fick jag en film;action :S Jag hatar actionfilmer... Så lyckades sälja den till syrran i alla fall. Men den var grymt dyr - gärna en film för 199 kronor och så ska man betala frakt och alla möjliga kostnader så samanlagt blev det 238 kronor FÖR EN ENDA FILM .. det är sjukt . Men syrran tog den om hon bara behövde betala filmen (199 kronor..) så även fast jag sålt filmen vidare så får jag betala 38 kronor .. Dax att gå ur det där medlemskapet kanske ??

Men nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig ..

Hörs i morgon - god natt

Kommentarer
Postat av: axa

åhh vad kul att den har kommit :) vi får ta och sätta in håret någon dag när du är ledig, för jag är ALLTID ledig ! :D haha

2009-02-19 @ 09:09:50

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback