duscha igen


Precis som i inlägget jag skrev imorse så ska jag alldeles strax duscha (men hamnade som vanligt här först.. haha) eftersom att jag inte tvättade håret då och det är behövligt :)

Imorgon blir det Uppsala för min del med Ronja, har inte varit in på gågatan och kollat i affärer på hur länge som helst. Men det finns väl anledning till det också då jag inte hittar några bra grejer där .. Men men har ju inte varit dit på länge så det borde ju ha förändrats lite. Ska försöka komma ihåg alla "viktiga" saker som jag måste införskaffa, fast så blir det ju såklart inte i alla fall . haha

Men nu ska jag duscha .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback