Fortfarande sjuk & inte blir jag bättre


Somnade om vid halv tolv någon gång, var sjukt trött . Egentligen så hade jag planen inställd på att kolla på OC säsong 1 (tänkte att då var jag ju sysselsatt i några timmar/dagar..) men somnade istället och vaknade vid fyra ungefär . Usch jag hatar att sova på dagarna, är så rädd att jag inte ska somna på kvällen och så är dagen efter helt förstörd . Men tror inte det blir sånt stort problem idag då jag är så trött så jag håller på att ramla av stolen ibland .

Inte min grej att vara sjuk, går runt och gnäller och tycker synd om mig själv hela tiden . Och så har vi inte en enda alvedon hemma och det stör mig, vi som alltid har det annars :S

Men nu ska jag borsta tänderna och gå och kolla på tv, för nu anser jag att dagen är slut för min del ...

Hörs i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback