Går aldrig som jag tänkt mig .


Hade tänkt skriva ett inlägg innan jag åkte till jobbet (vid två..) men då helt plötsligt så fungerade inte internet över huvudtaget så det gick inte enligt mina planer . Och nu på kvällarna så funkar knappt bloggen istället, lika varenda kväll . Så himla segt att nästan ingenting fungerar, går typ bara att skriva inlägg ...

Fick mitt löshår idag; skitfint . Längtar tills det sitter i och jag har långt fint hår igen ... Har blivit ett beroende.. Och inte är det billigt haha .

Så i morgon ska jag blondera håret igen, Axa ska fixa det .

Men nu ska jag kolla på en film och dricker hur mycket vatten som helst; sjukt törstig :P

Hörs i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback