Hoppas, hoppas, hoppas


Ingen bra dag för uppdatering här då jag inte känner mig så pigg på att sitta vid datorn . Ligger hellre framför tv:n. dricker c-vitamin, använder nässpray och allt annat som hör förkylningar till . Men ska väl inte klaga egentligen, kunde ha varit mycket värre och det är bara att hoppas på att det inte blir det den här gången . Och så är det ju värst på morgonen och blir bättre ju längre dagen går så i morgon ska jag försöka vakna tidigt för att hinna "piggna" till lite innan jag ska börja jobba och hoppas på att det fungerar..

Så ska gå och lägga mig i sängen och fortsätta kolla på tv om det finns något att se på och hoppas på att jag ska somna tidigt .

Men skriver i morgon igen .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback