Huvudvärken tar över mitt liv


nu har jag kollat på du är vad du äter samtidigt som jag provade värmespolarna, och dom var kanon. Ska nog bara låta dom sitta i en aning längre nästa gång men dom var bra i alla fall.. Men lockarna håller nog bättre om det får sitta i en kvart eller lite längre istället för fem minuter . Men jag hade inte tålamod att vänta, plus att det var så mycket grejer i håret att jag fick ont i nacken . haha

Nu ska jag i alla fall kolla på tv igen och försöka somna tidigt som vanligt och hoppas på att huvudvärken gått över i morgon bitti. För nu håller den (huvudvärken) på att ta över hela mitt liv . Orkar snart inte längre . Börjar fundera starkt på att kolla synen, men det kommer antagligen inte bli någonting av med det, men fundera kan man ju alltid göra :) Tycker det är fint med glasögon men tror ju inte direkt att det är min grej ..

men men nu är det undanpllockning från sängen först i alla fall ...

Hörs i morgon god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback