ingentin fungerar så som jag vill att det ska


Vad irriterande, det enda som fungerar på bloggen är att skriva inlägg även fast det också tar fem minuter att komma in på. Men kan inte se kommentarer, besökare eller nånting annat . Vet inte om det är internet som krånglar eller om det är själva bloggen men tror på det senare då det mesta av andra sidor jag är in på fungerar "galant"..

Håller på att leta efter garantin på min mobiltelefon helt utan framgång . Men är i stort behov ut av den då min telefon håller på att dö ut. Ingen som hör mig om jag inte har högtalaren på och så håller batteriet i max 24 timmar om jag använder den "normalt"; vilket är att prata ungefär sammanlagt en timme kanske, skicka några sms och använda den som väckarklocka . Och det är inte mycket användning ut av den tycker jag. Batteriet borde ju hålla i typ tre dagar i alla fall eftersom att jag knappt använder den . Det där me att ingen hör mig är väldigt irriterande, t.ex. om man är någonstans där det är massa folk roligt att gå runt med högtalare då då (?) haha neej, privat !!!!

Vann en värmetång på tradera (också) så nu kan jag sätta i löshåret, hoppas på att det kommer nästa vecka :)

Men nu ska jag kolla på tv - Hörs god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback