Känns som miljoner stickor

God morgon .

Gick upp klockan kvart över åtta, hade klockan på halv nio eftersom att mamma skulle åka härifrån klockan halv tio. Så om jag skulle ha en chans att hinna med så var jag tvungen att gå upp en halvtimme innan "bestämt färddatum" :) Men vaknade innan klockan och kunde inte somna om och mamma hade flyttat fram tiden så vi ska inte åka förän runt tio . Men men hinner greja lite hemma innan då . Har bl.a. hunnit hängt tvätt och det är ju skönt att ha det gjort i alla fall .

Jag är i alla fall bättre i huvudet idag har bara ännu mera ont i halsen, känns som miljoner små stickor, men ska införskaffa halstabletter och hoppas på att det blir lite bättre i alla fall .

Men nu ska jag borsta tänderna .

Hörs .

((Nu går det åt rätt håll...))


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack, fin blogg du har. Han är mammas lilla prins, och mammig dessutom..


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback