Mammas dator är beslagtagen


Har tagit beslag på mammas dator medan jag sitter och väntar på posten..  Hoppas på att få min extensionstång (tror de stavas så..) idag. Så jag kan sätta i löshåret någon dag . Men vet inte om det går tt göra det iag eftersom att jag ska blondera mig, tror inte det blir så bra . Får väl ta det i helgen eller nått .. men men ..

Hade planer på att åka och hälsa på Mandy idag men mamma sa att hon skulle jobba så gick inte så bra så då blev det en blondering hos Axa istället.. Men mamma är fortfarande hemma och sjuk så ... Men han träffa Mandy en stund igår :)

Nu ska jag i alla fall hitta något som går att äta til frukost ...

Hörs senare .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback