Min dag :)


Ska alldeles strax kolla på melodifestivalen men innan det ska jag lära syster det lilla jag kan/vet om hur Tradera fungerar . Så känner lite stress då melodifestivalen börjar om 2 minuter cirka ..

Blev Gävle och Valbo idag med Axa i alla fall, köpte massa onödiga men roliga saker i alla fall, en sköldpadda i trä (afrikanskt stuk; älskar sånna djur - har en giraff sen tidigare..), blev även sex nya filmer, hårborste och mat och grejer . Men även en ny telefon som jag åkte in för att köpa - en Sony ericsson tror jag det var. Kollade inte så noga, var bara ute efter att få en ny telefon . Så lyckades försäljaren att övertala mig att skaffa abonnemang också. Så nu har man sånt också = nytt nummer. Så vill ni ha det får ni höra av er på något sätt :)

Hörs ...

Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag vill ha ditt nr..

Eller skicka ett sms eller ngt till mig :)

073 810 98 28 ;)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback