Parlino bra eller dåligt??


det är fel på kortet (simkortet) antagligen inte på mobilen. Men att batteriet är värdelöst kan man ju inte skylla på mobilen. Jag som är nöjd med Parlino egentligen, på grund av priserna, måste väl byta i alla fall nu. För det är ju ingen mening att ha det då ingen hör vad jag säger .. Eller så ringer man kundtjänst och frågar vad problemet är och dom kanske har en bra anledning . Får se hur jag ska göra .

Men behöver en ny telefon eller nånting i alla fall och denna gång ska det inte vara en Samsung (hatar samsung) dom är värdelösa . Får se ska kolla om jag hittar någon som är i en billig prisklass som det inte gör så mycket om jag typ tappar den i toaletten tex. Haha har aldrig hänt men man vet ju aldrig .

Men nu ska jag duscha .

Hörs .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback