prioritetslista


Har precis kollat klart på Andra avenyn, ska strax borsta tänderna och gå och lägga mig och kolla på film och hoppas på att jag somnar snart .. Spelar ingen roll hur trött jag är så lyckas jag aldrig somna tidigt . Kan väl bero på att jag vaknar för sent . Men ska försöka fixa det där, har lite andra saker som ska ordnas först . Men det finns med på min "prioritetslista" (finns ingen sånn lista, men det kanske man ska skaffa...)...

Har i alla fall som jag skrev tidigare blonderat håret, blev bra, är riktigt nöjd. Och nu väntar jag bara på tången så jag kan sätta i löshåret, men den borde jag ju få den här veckan i alla fall . Hoppas på det !!!

Men nu ska jag "sätta mina planer i verket"..

GOD NATT


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback