Rasar sönder av bara blicken


Nu har jag varit på systemet, blev vin och corona :) så nu klarar jag mig helt utan problem ikväll .. haha Ska snart åka och hämta mamma, handla lite och fixa räkchips på något sätt, på Axas begäran .. Men det borde gå att ordna på nått sätt .

Syrran ska tydligen komma hem imorgon, vilket är bra ! Men jag behöver samtidigt ta mig till närmaste stad för att köpa en telefon, orkar inte kämpa längre . Nu har jag dessutom lyckats förstöra plattan som touchknapparna (stavas?) finns på, eller inte förstört så men den har lossnat, mitt bland alla andra bekymmer och problem med den . Aldrig mera en Samsung säger jag bara . Kollar man för länge på den så rasar den sönder .

Men nu lär jag åka . hörs

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback