Ska vara duktig


Sitter och försöker komma på något vettigt som jag kan göra nu när jag är ledig . Men det får samtidigt inte vara för ansträngande då jag fortfarande inte är frisk och ändå inte kommer orka att anstränga mig för mycket .

Det enda jag kommer på är att fixa mina garderober så att dom går att stänga, och lägga undan sånt som jag aldrig använder. Men det har etsat sig fast i bakhuvudet att jag inte får kasta eller ge bort något så det får väl ligga kvar i någon låda någonstans och se om jag kommer börja använda det om några år eller nått; inte för att jag skulle tro det . Men det är lika bra känns det som :)

Så det blir dagens "nyttiga"..

Dax att börja .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback