Snöstorm 60 mil härifrån


Nu är jag hemma och har två lediga dagar framför mig att se fram emot :) Får se hur det blir med att syrran kommer hem till på lördag (då hon fyller år..) var tydligen snöstorm där nere (Torsås) och inte så lätt att komma fram med bil. Enligt henne så trodde hon att det var första gången dom hade haft snö eftersom att dom inte plogade vägarna, så det var stora drivor på vägarna men men . Får hoppas på det bästa för jag vill ha tårta eller nått :) Men kommer hon inte hem så får väl jag vara snäll och baka en tårta till henne och äta upp den själv, då har jag ju i alla fall tänkt på henne !! Får passa på medan man är ledig :)

Dagen har gått väldigt fort, det är skönt ! Torsdagar brukar göra det eftersom att det är mycket (inte mycket, men mer än normalt..) folk och massa förberedning som ska fixas klart inför helgen.. Så höll på att greja, fylla på i kylen och massa grejer så var klockan helt plötsligt halv tio över fyra (lycka, här blir man lycklig för mindre..)..

Imorgon ska jag till Axa och dricka vin och sjunga singstar; skojskoj !!

Men nu ska jag leta upp en frukt för jag är hungrig .

HÖRS ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback