"Till punkt och pricka"


Hej hej ! Har inte hunnit eller orkat skrivit något tidigare idag . Men tänket slänga ihop något innan jag går och lägger mig ..

har jobbat hela dagen, gick fort, mycket folk eller inte mycket men tillräckligt .!!

Efter jobbet blev det bestämt att jag skulle till Tierp, till det ökända 6B (som Ronja kallar det...) drack några öl och pratade; riktigt skojigt . Tills "folket" kom fram till att dra vidare . Och det ville ju förstås inte jag, låter som jag är en riktig "surkärring" men så är inte fallet. Bara att det är "fel" folk enligt mig.. Inte för att jag har nått emot dom, men känner dom inte . och orkar inte lära känns någon heller !! haha Så då blev det första bästa skjuts hem; syrran !! Tur att jag har henne :)

Imorgon ska jag sätta i löshär, får se om det blir Axa eller om jag ska försöka fixa ihop det själv. Får hoppas på det första, då jag inte tror att det andr alternativet blir så himla bra . haha

Men nu ska jag kolla på tv tills jag somnar .

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: K

det var kul att du kom in :)

fast när dom andra drog så var Ronja jag och Tomas kvar där.. Dock låg vi bara i soffan och tjata om stripppps :P


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback