Tobias 22 år!!


Snart är det sängen som gäller för min del, ska upp och jobba imorgon; första gången jag känner att det ska bli roligt . Nästan så jag längtar . Blir så långtråkigt att bara vara hemma och inte göra någonting alls . Men man har ju inte så mycket val då man är sjuk !!

Ska bara borsta håret och tänderna sen ska jag lägga mig och kolla på OC !!

Grattis Tobias på 22-årsdagen - har inte haft ork att ringa då jag inte mådde så bra !! Men på söndag (om du har tid då??) ska du få din present... Hoppas du tänkt något på ledtråden om du nu läser det här??!!

Men men nu ska jag börja med håret - hörs imorgon!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header (stavas?)

men lite klent med färg annars :P

2009-02-26 @ 20:05:55
Postat av: L

sv: tack ! Anledningen till att jag inte har någon färg är att jag inte lärt mig riktigt hur jag ska göra för att det ska bli bra och passa ihop med headern. Men det kommer med tiden . :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback