Tycker synd om mig själv


Usch, inte min dag idag . Har hostat hela dagen, har grymt ont i halsen och huvudet och är helt täppt i näsan . Och så snöar det ute vilket inte gör saken mycket bättre .. Orkar inte göra något men vill inte vara här. Vill bara titta på tv, men finns inget att titta på och alla filmer jag har har jag sett.. Förutom typ fem, sex stycken men dom vill jag inte se . Usch vad jag tycker synd om mig själv .

Allting är nog Camillas fel, bara för att hon hade så kallt inne så blev jag sjuk . Hade ju precis blivit näst intill frisk från min förkylning men så kommer den tillbaka och är mycket värre än innan . Usch vad jag hatar det här !! Allting blir så jobbigt bara för att man inte mår 100..

Nu ska jag väl hitta på något så intressant som att tvätta eller nått .

Om någon har tid och ork kan dom ju alltid komma förbi med hostmedicin .

HÖRS !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback