Fredag hela veckan^^




Axa, fast det här var inte samma dag men den kommer med på köpet ...



Malin håller på att göra sig iordning ..



...Malin igen...



Sjunger, verklig inlevelse ...



Malin Posar ...



Anledningen till att det är mest bilder på Malin är att mitt linsskydd inte fungerar så som det ska och öppnas inte automatiskt . Så jag har tagit dom bilderna där linsskyddet har varit helt öppnat ...



Jag och Malin duellerar :) Jag skulle tro att jag vann ;)



Fanns ett x antal liknande bilder men med andra miner/grimaser men valde ut en av dom bästa. Eftersom att inte mitt linsskydd var helt öppnat så syndes inte dom andra så himla bra. Men det här var Axas sysselsättning när jag och Malin "duellerade"...



//Linda ...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback