Alvedon och vatten


Dammsugningen är färdig och jag har till och med plockat ordning på mitt rum och det gav mig lite idéer om att jag vill tapetsera om. Men mina planer är nog inte möjliga att genomföra om man inte är extremt duktig på att tapetsera.. Men får se vad som händer, ska väl diskutera lite med mamma och pappa också innan mina planer går i lås .

Nu sitter jag i alla fall och har grymt ont i huvudet och hoppas att det ska gå över snart, har druckit massor av vatten, tagit alvedon men dom har väl inte hunnit värka ännu så det är ju bara att vänta .

Men nu ska jag i alla fall kolla klart på Sandor/Ida som jag började kolla på igår .

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback