Vill ha alvedon ... NU


Usch har inte ro att ligga i sängen och titta på, antagligen inte jättesjuk längre. Men har inte ork att vara vaken och sitta vid datorn. Men ändå så blir det datorn även fast huvudet håller på att sprängas snart (känns så!!) .

Har ingenting att göra vid datorn heller så allt känns bara helt meningslöst .

Men nu ska jag tvinga mig själv att kolla på några avsnitt av Oc så får vi se hur det går. Måste vila för imorgon är det jobb vare sig jag vill eller inte . Eftersom att hela "arbetsstyrkan" ligger och är sjuka och tycker synd om sig själva . Har det inte lätt vi eller (?) haha

Nu ska jag i alla fall gå från datorn .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback